göra-ingenting-dag

2013-12-04 / 17:05:00


förutom en snabb runda på jobbet i morse har jag gått in hårt för att göra absolut ingenting idag. på mitt förra jobb så körde jag lite för hårt med mig själv, vilket resulterade i att kroppen sa ifrån ordentligt och jag får fortfarande lida för det där ibland. därför är det så viktigt för mig att ha just sådanahära dagar när man kan dricka kaffe, läsa en bok eller måla kottarna i sin adventsljusstake. tycker de blev så fina med lite vitt på, nästan som det har snöat lite på dem. 


 
petra
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina kottar och riktigt mysig blogg du har! Mina kottar blev i år guldiga :) Kram S

2013-12-05 @ 15:48:09
URL: http://blueberryroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback