snön

2013-12-06 / 22:02:00
 
idag kom första snön. med besked. snö och blåst överallt och mina fötter närpå trillade av i busskuren, men det finns nog ingenting som framkallar sådana barnsliga känslor hos mig som snö. jag vill sparka i snödrivorna, ha snöbollskrig och göra änglar på marken. det får bli på söndag. för imorgon måste jag uppföra sig eftersom jag jobbar.
 
min närmaste chef sa en gång i veckan att jag nog är lite som astrid lindgren, hurdå tänkte jag, "jo, för du kommer nog heller aldrig riktigt växa upp" sa han. det är nog bland det finaste jag har fått höra om mig tror jag. för vuxen. nej, det tänker jag nog aldrig bli.
 
petra
 

Kommentarer
Postat av: EMMAWHO

Älskar snö! Vi har haft det ett bra tag, men vi brukar ju vara bortskämda med snö så det känns inte riktigt på riktigt förrän det är åtminstone över en halv meter, haha

2013-12-07 @ 18:45:38
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback