jul på liseberg

2013-12-10 / 20:14:00

 
gårdagen började med att marcus kallade mig kuklux-muffin för jag nämnde att världen var vit. ett antal bastoner och härligt falska höga toner till fairytale of new york senare hamnade vi tillslut i femman där vi mötte upp en länge saknad syster. där jagade vi nyårsklänning utan resultat men fyndade dock en tremetershalsduk och nio chokladpraliner.
 
 
 
vi tog med oss systern till jul på liseberg, där drack vi glögg, tittade på kaniner, åkte pariserhjul, vann godis i mängder, frös lite och åt brända mandlar som besatta. 
 
 
jag hade verkligen en fantastisk dag, en såndär när man är så lyckig på vägen hem att det bubblar under huden.
 
 
petra
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh vad jag saknar liseberg, tror jag måste ta mig dit innan jul och bara gå omkring. så fint under julen!

2013-12-14 @ 19:50:42
URL: http://lovisalundgren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback