Dreamhack Winter 2013

2013-12-04 / 14:51:00
Medan Perta har mysit med sin pojkvän och varit romantisk och söt så har jag mest varit omogen och häfftig. Jag sov 3.5 timmar under mina tre nätter på dreamhack. Det enda jag har att dela med mig av är himlans dåliga mobilbilder så jag tänkte skona våran fina blogg från dem men sen tänkte jag, nej. 
 
Men innan denna fin fina delning av mobilbilder så tänkte jag summera årets dreamhack lite fort. 
Hardstyle, Dunderpatrullen, Quake, WoW, Snake, Wildstylez, för lite sömn, godis, powerking, kaffe, för lågt blodtryck, kassa lungor, snygga millitärer, för mycket bärande, streaming, träningsvärk, dansande, mer powerking, sjukt härlig stämmning, walking dead, criminal minds, Magica, inspiration. 


 
 // ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback