Musik

2013-11-13 / 20:36:00
Jag gjorde tjipax på att påbörja en himla bra spotifylista Vildhjärtan. Ni vet när folk frågar vad man är bra/dålig på så brukar jag säga att jag är bra på att lyssna på bra musik och då frågar de jämt om jag kan spela något instrument. Nej jag är tondöv, men jag kan göra bra listor (och trycka på både play och paus). 
 
Jag har kanske ganska exakt nitton listor på spotify. En för varje humör och en för varje situation. Fast idag var en rörig dag, både i världen och i huvudet. Jag skulle vilja måla men jag finner inget lugn när jag bor i flyttlådor och på bussar, konstant pendlande mellan skola, jobb, träningar och människor. Ibland är det svårt att ha målande som avslappnings-grej samtidigt som det krävs ett visst lugn för att kunna måla. 
 
// Ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback