citronfjärilar

2013-11-25 / 10:54:00
 
hemma hos oss har vi inbyggda hyllor i bröstpanelen, oerhört tacksamt då man kan byta ut och göra om helt utan hål i väggar och liknande. just nu står det två silverljusstakar som följt med i generationer i marcus släkt och en tava på en citronfjäril som jag gjort själv.
 
citronfjärilar har alltid betytt något speciellt för mig, min farmor sa alltid att när du såg den första citronfjärilen, det var då våren började, och jag minns att jag och min syster jagade dem genom hela trädgården med farmor i sina blommiga kjolar springande efter.
 
 
petra

Kommentarer
Postat av: Sophie coper

Sv: självklart får man de:) Du verkar ha en super mysig blogg :) kram

2013-11-25 @ 23:53:58
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback