höstsummering

2013-11-27 / 22:43:00
 
snart är hösten slut. jag tror att den tar slut vid första advent och då det blir ju alltså på söndag. det känns som en kort höst i år, förmodligen för att det var varmt så länge, men lite har jag ändå hunnit med;
 
♥ flyttat till mitt älskade gula sanna
♥ blivit med kattunge
♥ gått runt i tre veckor med plastpåse i fickan och letat kastanjer, och tillslut hittat några
♥ blivit med ny kamera (som jag längtat)
♥ winnerbäck i kinnarps och fyradagars rus efteråt
♥ fått käkledsinflammation som inte ger med sig
♥ en hel del hockey, glädje blandat med sorg ungefär
♥ insett hur jäkla vikigt det är med varma kläder
 
nu laddar vi om för vinter, men jul, snö, isfläckar och pippi-vantar och allt däremellan. 
 
petra

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det låter som en bra höst!

2013-11-28 @ 19:38:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback